Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Olsson - 31 augusti 2012 07:11

Okej... Snabbt inlägg efter som att jag måste göra mig klar för skolan!

Men dagens lockning blev helt misslyckad!! Så ut som en förvuxen pudel!! Och sen blev det inte bättre när jag körde igång den locktången som är sörre... Så nu blir det hästsvans idag.. (igen.. -.-)

Men gårdagen var AWSOME!!!

kom till himlen igår :) Teatern är mitt himelrike alltså!

Fick även en roll som jag ska spela. Jag är Märta från 30-talet!

OH just det! om det är någon som bryr sig så ska vi spela upp 30 + 60-talet på kulturnatten den 8 september, såååå kom och titta på oss 22.30 (tror jag att det var... återkommer med saken ;) )


Men det är en sak som jag måste visa er som ni borde titta på. Denna tjejen är helt galen!

Hon gör om matte till värsta konstlektionen! As grymt!


http://www.youtube.com/watch?v=v-pyuaThp-c&feature=share


Kolla och bli förbluffad!

Nä, nu ska jag gräva fram min masscara ur min gympa väska och göra mig iording för skolan! :D

HA DE!

Av Elin Olsson - 23 augusti 2012 12:39

OOHHH MYY GOOOD!!
Jag får damp på min mamma!!
Jag var på styrelsemöte med teatern igår kväll och jag sa till mamma att det gick 3 bussar hem och att min äldre kompis skulle åka med mig hem, men hon fick ju såklart damp och skällde på mig och hävdade att jag inte prioriterade skolan så mycket som jag borde göra... Allt jag tänkte var BULLSKIIIIT!!!! Jag hade ju suttit och pluggat på franskan innan att jag åkte till mötet... Och visst det blev lite sent men jag somnade exakt samma tid som jag skulle ha gjort annars, så jag har svårt att se problemet i det hela...

Komentera om saken och ställ frågor om ni undrar något.

Ge mig tips om hur jag ska göra!!

Av Elin Olsson - 22 augusti 2012 10:59

Skolan är inte rolig längre...
Även om det bara är andra dagen då läsåret så vill jag inte mer nu!!
Jag är helt slut och vill bara sova hela tiden!!
Men det får vänta tills jag är död... Nu, blir det franska för mig och mina jogging byxor...

Av Elin Olsson - 20 augusti 2012 16:58

Tjatja!

Sitter nu och har min första riktiga videochatt på skype med min granne! :D (smått nödigt jag vet ;))

men men , det är kul!


Innsåg igår hur mycket jag kommer att sakna min kompis sara som har flyttat till Malmö. (Ni som bor där, TA HAND OM HENNE ÅT MIG!!)

Satt och skrev en fin text till henne på hennes facebook. (hoppas bara att hon såg det..)


Har inte kommit på några fler smarta ordspråk. Men tror att de kommer att komma några nu när skolan börjar :)

Kommer inte på något mer smart att skriva så jag skriver hejdå för nu.

Men på fredag så blir det frågestund här på bloggen och då kommer jag även att lägga ut en bit av "Drömmen".


Fråga om ni har något att fråga och komentera något smart !


IM OUT!


P.S

Skolan börjar imorgon för Österleds 8-9!

Av Elin Olsson - 20 augusti 2012 00:05

Jag saknar min Sara!!
Jag kan aldrig skriva det som jag skrev på Facebook till henne,det tog mig nästan en halvtimme att hitta alla de rätta orden för mina känslor..
Och Sara, bara så att du vet, jag menar varje ord utav det som jag skrev!

Men imorgon så är det sista dagen i friheten.. Och då blir det att förstöra sitt nya hår ^^
God natt världen..
Xoxo

(Bilden är på mig och Sara:))

Av Elin Olsson - 19 augusti 2012 10:04

Låg i sängen igår och tänkte på sånna visa meningar typ.
-Du kan leda hästen till vattnet, men du kan inte tvinga den att dricka.
Haha, jag gillar den.

-Du kam dela med dig av kakan, men du måste själv få ta en bit.
- det behövs 14 positiva för att vöga upp 1 negativ.
(teater grej.)

Kommer säkert att komma,mee fler under dagen. Sen kommer det väll en liten rapport också, men den gör jag helst framför datan ;)
Kommentera om ni har något att säga, fråga om ni undrar något ^^
IM OUT!

Av Elin Olsson - 15 augusti 2012 14:48

Sorry guys.

Vet att jag har varit skit dålig på att skiva här.. Har bara licksom inte haft något speciellt att skriva om.. Men det har kanske hänt något speciellt kul som jag inte har upptäckt ännu, så jag skriver till er och så får ni helt enkelt avgöra.


Jag har skolshopat, så nu är jag 99% pank.. Men ska in igen den 25 när jag har fått min lön som nog ligger på lite mer än 1000 kr! :D (okej den var kul.. Men den har inte hänt ännu ;))

Jag var och klippte mig igår. - låter kul, ännså länge...- och jag är inte nöjd... Det mycket kortare än vad jag hade tänkt mig att det skulle bli!! Så mitt självförtroende är nere på botten.. Så det blir nog att köpa löshår någonstans också...

Men nu gömmer jag mig i mitt rum fram tills den 21 när skolan drar igång igen.. Men jag bjuder på en bild med mitt gamla hår (bättre tider!<3)  


Vid nästa inlägg så är jag nog extra snäll och lägger ut det första kapittlet på mitt senaste skriv projekt.

fråga om ni vill något komentera om ni har något bra att säga.

IM OUT!

Av Elin Olsson - 8 augusti 2012 17:18

Okej... Jag har lite problem med om vad jag ska skriva om.. Hittar inget riktigt att skriva om.. Men det är en sak ialla fall.
JAG HAR BLIVIT BESATT!!
Hela dagen så har jag suttit och forskat om en katt, Abessin (tror jag att det blir i den svenska singular översättningen....) tror dock inte att det är en katt för mig... Tror att jag vill ha en latare ras..
Men nu sticker jag i alla fall till Matilda på filmkväll :D
Komentera och fråga
Im out!

Presentation

livets tankar ur mitt perspektiv, komentera det är något som du vill ha sagt om saken. Fråga mig om det är något som du vill/tror att jag ska/kan svara på!
Ha en bra lässttund.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards