Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Elin Olsson - 7 januari 2013 22:38

Okej, en liten uppdatering på mitt liv :)

1. Förlåt för att jag inte är världens bästa bloggare.... Men jag skriver bara när jag känner att jag behöver skriva av mig och jag inte kan göra det i en av mina noveller.

2. Jag blev nog ganska kär i en kille nu innan nyår (kolla senaste inlägget) och idag så vet jag inte riktigt vad som hände....
Vi var och spelade laserdom jag mina missar och denna killen. Det var så annorlunda mot nyår!! Vi gick och höll i handen och var som ett ny kärt par ungefär, men idag var det inte alls så!!!!
Vi pratade knappt, och de ända gångerna vi gjorde det så var det när vi var inne och spelade! Och det var bara för att vi hade med hans bästa vän... Men mitt andra problem är att han var med på nyår, men då var det inte alls så!! :/ totalt förvirrad....
Så dagen blev inte bättre när killen som jag gillar av misstag gav mig en fläskläpp med min pistol så att läppen sprack... Men fick en kram då som tröst :) (DAGENS HÖJDPUNKT!!)

3. Mina 3000 sms är nog snart slut... För första gången på ett helt år! :D

4. Har haft ett lååångt lov som jag verkligen har behövt ;)

5. Min pappa har börjat jobba i Norge nu :) så vi ska börja skypa med honom varje dag :)

Anja, det var den bloggningen för idag.... Ska fortsätta på min uppsats nu innan lovet är slut ;)

XOXO

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

livets tankar ur mitt perspektiv, komentera det är något som du vill ha sagt om saken. Fråga mig om det är något som du vill/tror att jag ska/kan svara på!
Ha en bra lässttund.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards